AntiRapet


مردانی که در سوئد به زنان تجاوز می کنند به زودی یا از این عمل دست خواهند کشید و یا با آلت تناسلی تکه تکه شده مجبور به مراجعه به مراکز پزشکی خواهند شد.
این سلاح جدید که در سوئد جلب توجه بسیاری کرده است توسط "سونت اهلرز" بانوی 57 ساله، پزشک و تبعه آفریقای جنوبی طراحی و به جامعه زنان هدیه شده است. سالانه حدود 50 هزار تجاوز به زنان در آفریقای جنوبی صورت می گیرد. دکتر "اهلرز" در یک کنفرانس مطبوعاتی در مورد اختراع خود و تلاش در جلوگیری از تجاوز به زنان و نیز مجازات مردان تجاوزگر به توضیحات پرداخت.او در پاسخ به سوال خبرنگاران که چگونه به فکر طراحی این اختراع افتاده است گفت:
بیست سال قبل با زنی ملاقات کردم که مورد تجاوز جنسی قرار گرفته بود.
او به من گفت: ای کاش انجایی که لازم بود دارای دندان بود.
دکتر اهلرز از آن پس در فکر اختراع و تکامل آنچه که امروز "ریپکس" نام گرفته و به مرحله بهره برداری رسیده افتاده است. ریپکس نه تنها جلوی تجاوز به زنان را می گیرد و مردان تجاوزگر را مورد مجازاتی دردناک قرار می دهند، بلکه همچنین از ابتلای احتمالی زنان به ویروس "اچ.آی.وی" و دیگر بیماریهای مقاربتی در صورت وقوع یک تجاوز نیز محافظت می کند.
بانوانی که مایل به استفاده از ریپکس هستند دستگاهی لوله شکل را در مهبل خود نصب می کنند. این دستگاه لوله ای شکل، در بیرون از ماده ای لاستیکی و انعطاف پذیر ساخته شده است که صدمه ای به بدن زن وارد نکرده و استفاده از آن نیز برای زنان ناخوشایند نخواهد بود. به گفته دکتر اهلرز زنان زیادی به صورت آزمایشی از ریپکس استفاده نموده و راحتی و آسان بودن استفاده از آن را تایید کرده اند. همچنین اثر منهدم کننده ریپکس بر روی ماکتهای به شکل آلت تناسلی مردان نیز آزمایش شده و نتایج آن نیز بسیار رضایت بخش اعلام شده است. قسمت داخلی ریپکس از جمله با ماده ای طراحی شده است که اولا بمانند یک "کاندوم" عمل کرده و زنان را از ابتلای احتمالی به ویروس ایدز و دیگر امراض جنسی که مرد متجاوز ممکن است به آن مبتلا باشد محافظت می کند و همچنین در صورتی که مردی تلاش کند تا عمل تجاوز را به صورت کامل به انجام برساند، ریپکس به آلت تناسلی مرد تجاوزگر چسبیده و قلابهای میکروسکوپی چسبنده آن وارد عمل می شود.
دکتر اهلرز درد وحشتناک این تله را گارانتی کرده و همچنین اضافه می کند که تجاوزگر با آلتی تکه تکه و پوست کنده شده مجبور به مراجعه به مراکز درمانی خواهد شد که آنان نیز به نوبه خود پلیس را در جریان خواهند گذاشت و اگر مردی سعی کند خود ریپکس را از آلتش جدا کند قلابهای آن به صورت باز هم عمیق تری در آلت وی فرو رفته و تنها با یک جراحی قابل جدا شدن خواهد بود. اعلام شده که ریپکس از سال آینده در سوئد به معرض فروش گذاشته خواهد شد.

The Rape-aXe anti rape condom was developed by a South African woman ,Sonnet Ehlers, after witnessing first hand the horrific aftermath of an sexual assault. She felt that something had to be done to stop this growing thread against woman. and start to work on the anti rape condom the Rape-aXe. The first prototype was launched on 31 August 2005, at Kleinmond, Cape Province, South Africa.
What is it?

Rape-aXe is a revolutionary new product that aids in the prevention rapes. This device can later be used to identify the attacker and aid in the apprehension of the perpetrator.
How does it work ?

The Rape-aXe system consists of a latex sheath, which contains razor-sharp barbs. The device is worn in her vagina like a tampon. When the attacker attempts vaginal penetration the barbs attach themselves to the penis, causing great discomfort. The device must be surgically removed, which will result in the positive identification of the attacker and subsequent arrest

جهت اطلاع مزيد به آدرس ذيل مراجعه شود

0 نظرات:

ارسال یک نظر

با سلام خدمت شما 2 نكته را متذكر ميشوم
اول اين كه تصاوير در اندازه كوچكتر از اندازه واقعي خود درج گشته اند براي ديدن آنها در اندازه واقعي خود بر روي آن كليك نمائييد
دوم اين كه سرور دوم بلاگر توسط بعضي سرويسهاي اينترنتي در ايران فيل تر گشته و عكسهايي كه در اين سرور قرار دارند قابل مشاهده نيستند جهت مشاهده بهتر است از ضد فيل تر ها استفاده نمائييد
با تشكر